torsdag den 1. februar 2018

Forvent ikke at en kæreste kan gøre dig lykkelig!



Kærlighed handler mere om at give, end at tage imod.

Din lykke er dit eget ansvar, ikke andres. Hvis du har store udfordringer i dit liv, så løs dem først og gå så ud og led efter kærligheden bagefter.

Husk: Du ønsker kærlighed, ikke medlidenhed.

Jeg ser af og til opslag på de sociale medier, med indhold i retning af: ”Hvis jeg bare havde en kæreste, der kunne trøste mig, når…”

Når jeg ser den slags opslag på f.eks. facebook, synes jeg at det er trist for afsenderen, men jeg bliver også lidt irriteret. Jeg ser for mig en stakkels, ensom og ulykkelig person, der bare venter på at ”nogen” skal komme og frelse ham fra ulykken. Det er ikke sådan man får en kæreste. Der er absolut ikke noget attraktivt over personer der sætter sig selv i offerrollen.

Hvis du virkelig vil have en kæreste, så start med at finde din egen lykke. Ryd op i dine problemer, få glæden tilbage i livet. Når du har styr på ”dit eget shit,” – så er du klar til at gå ud og gribe kærligheden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar