fredag den 8. september 2017

Hvilke krav har du til din kommende kæreste?

Hvordan forestiller du dig, at din kommende kærest skal være?


Brug lige et øjeblik på at tænke over, hvilke krav du har til en kommende kæreste.
Har du nogle forventninger til; personlighed, indtægt, politiske holdninger, udseende, social baggrund og så videre?

Jeg mødte på et tidspunkt en kvinde der var først i 30'erne. Hun var sød, selvstændig, køn, charmerende og mændene var vilde med hende.
Alligevel havde hun svært ved at finde den rigtige kæreste.

Hun fortalte at hun gerne ville have børn og stifte familie, inden hun blev for gammel, men hun havde bare ikke fundet den rigtige mand at få børnene med.

Da jeg spurgte om hvordan hun syntes at hendes kommende kæreste skulle være, forklarede hun følgende:

Hun ville gerne have en maskulin og veltrænet mand. Han skulle helst være udadvendt og have et godt fællesskab med sine venner, underforstået at de i parforholdet også skulle have plads til at gøre ting hver for sig. Han måtte gerne have stærke interesser, f.eks. bjergbestigning, trekking eller sådan noget. Han skulle helst være en håndværkertype, der havde hænderne skruet rigtig på, - men han skulle også kunne give plads til, at hun rent faktisk også kunne finde ud af at bruge en boremaskine.
Endelig skulle hun jo også være forelsket i ham og han måtte gerne være sexet 💪

Jeg må indrømme, at det da bestemt lød til at være en rigtig spændende fyr hun gerne ville have fat i.

Alligevel bad jeg hende gå hjem og tænke lidt over, om det virkelig var sådan en mand hun ville have. Jeg bad hende forestille sig hvordan deres liv sammen ville se ud om 5 år, hvor de måske havde et par små børn og et hjem der skulle fungere i hverdagen.

Jeg siger ikke at et sådan forhold ikke vil kunne lade sig gøre. Det kan det bestemt godt. Jeg vil bare gerne sikre, at de krav man stiller til den kommende partner, er gennemtænkte fra flere vinkler.

Så tænk lige over de krav du har til din kommende partner og tjek så lige om dine krav også er fremtidssikrede.

God fornøjelse ❤


Vil du have hjælp til at finde den rigtige kæreste for dig? Så kig HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar